Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно първо палене на 1.9

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Високото се разтоварва през обратната нафта,но като дадеш на контакт,и тръгнеш да въртиш,помпата за около 3 сек. вдига 140 бара,достатъчни да запали мотора
    Как 3 сек. бе батко? За толкова трябва да имаш вече 300 бара Много по-бързо трябва да вдига налягане.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Как 3 сек. бе батко? За толкова трябва да имаш вече 300 бара Много по-бързо трябва да вдига налягане.
      По-слаб му е акумулаторът
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Как 3 сек. бе батко? За толкова трябва да имаш вече 300 бара Много по-бързо трябва да вдига налягане.
        Казвам около,знаеш че зависи от много неща,включително и акумулатора
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          По-слаб му е акумулаторът
          Ако обичаш на въпросите ми към някой друг да не ми отговаряш Ти!
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Оф писна ми
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              А след като запали от втория път,отзад пуши ли малко бяло,ако да не е лошо да се премерят дюзите.........
              От тази сутрин е клипчето. Димът, който се вижда в началото, е след първото въртене. Самото въртене беше продължително, при което двигателя се помъчи да запали към края, но не можа. При второто започна да се мъчи още от началото - на клипа се вижда как. Такъв облак досега не бях виждал от колата. От логовете от архива се вижда налягането на горивото преди въртене - първоначално 1,8, после 0, после пак 1.8, и така се редуват. Не съм сигурен колко е нормално.

              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Ми не си прав естествено,ЖТД-тата има възвратен клапан,отгоре в конзолата на филтъра

              П.С.Иначе към колегата с проблема,мога да ти дам още един съвет,провери дали не е запушен горивопровода за обратната нафта към резервоара,ако е частично запушен може да пали трудно..........................
              Ако го има този клапан не би ли трябвало да не ми показва 0 bar преди палене? Иначе дюзите ще ги проверяваме, но не мисля да го правя аз - само време трябва, че хората не са безделници като мен

              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Високото се разтоварва през обратната нафта,но като дадеш на контакт,и тръгнеш да въртиш,помпата за около 3 сек. вдига 140 бара,достатъчни да запали мотора
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Как 3 сек. бе батко? За толкова трябва да имаш вече 300 бара Много по-бързо трябва да вдига налягане.
              При мен сякаш по-бързо вдига, поне това гледам от записите.

              Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	87.0 Килобайта
ID:	2311334 Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	87.4 Килобайта
ID:	2311335Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	1
Size:	85.7 Килобайта
ID:	2311336 1.zip


              п.п. Забравих да допълня, че при следващите паления няма и помен от дим.
              Last edited by rossenvn; d.m.y г., 13:26. Основание: допълнение
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #37
                От клипчето си мисля че имаш проблемна дюза,затова се получават и аномалиите в налягането при палене.................Нека и другите кажат мнения
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  При палене винаги ще имаш пик, защото трябва време да сработи регулаторът за налягане. Все пак тръгаш от 0. Третия 33 хубаво, ама задръж този педал за малко, тя колата не е супер компютър. Бих исгал да видя графиките на въздухаза количество въздух (цел и постигнато) и налягането във всмукателния колектор (цел и постигнато) И задържай педала поне 3 сек.
                  Надявам се датчиците за температура, атмосферно налягане.
                  Виж си корекцията на дюзите как е
                  Това е моето виждане ако позволите
                  И измерена позиция на ЕГР на студена кола
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    При палене винаги ще имаш пик, защото трябва време да сработи регулаторът за налягане. Все пак тръгаш от 0. Третия 33 хубаво, ама задръж този педал за малко, тя колата не е супер компютър. Бих исгал да видя графиките на въздухаза количество въздух (цел и постигнато) и налягането във всмукателния колектор (цел и постигнато) И задържай педала поне 3 сек.
                    Надявам се датчиците за температура, атмосферно налягане.
                    Виж си корекцията на дюзите как е
                    Това е моето виждане ако позволите
                    И измерена позиция на ЕГР на студена кола
                    Я ни светни как става измерването на позицията на EGR и кое точно я измерва?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      При палене винаги ще имаш пик, защото трябва време да сработи регулаторът за налягане. Все пак тръгаш от 0. Третия 33 хубаво, ама задръж този педал за малко, тя колата не е супер компютър. Бих исгал да видя графиките на въздухаза количество въздух (цел и постигнато) и налягането във всмукателния колектор (цел и постигнато) И задържай педала поне 3 сек.
                      Надявам се датчиците за температура, атмосферно налягане.
                      Виж си корекцията на дюзите как е
                      Това е моето виждане ако позволите
                      И измерена позиция на ЕГР на студена кола
                      човек какви корекции на дюзите бре,тва е Униджет 105 коня
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        човек какви корекции на дюзите бре,тва е Униджет 105 коня
                        Не ме разбрахте - не можеш да паравиш корекция на дюзите. Просто компа си ги прави. Води се "корекция на впръскването цилиндър Х". Ако искаш и на английски да ти го напиша. Искате ли и снимка от ФЕС?
                        Attached Files
                        Last edited by NightRider; d.m.y г., 18:39. Основание: допълнение
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Я ни светни как става измерването на позицията на EGR и кое точно я измерва?
                          "Измерена позиция на ЕГР" - искаш ли снимка и ти?
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            "Измерена позиция на ЕГР" - искаш ли снимка и ти?
                            ДА
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              ДА
                              Отвори си ФЕС и го виж в параметри - в % е
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Отвори си ФЕС и го виж в параметри - в % е
                                Нищо не разбираш мой човек. Всеки път когато се опиташ да ми кажеш нещо все си в грешка. Не се научи вече да не спориш с мен? Щом те питам така значи имам нещо предвид, а ти не схващаш, че те ебавам. Хайде продължавай да мислиш, че позицията на ЕГР-а се измерва.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X